fredag 30 september 2011

Pratade…

…med en vän ikväll och konstaterade att dygnet har för få timmar just nu. Visst gäller det att prioritera och det är det jag gör…trots det så tror jag just nu att det är så att minuterna per timme går lika snabbt som sekunderna gör och timmarna som minuterna...det är mycket nu.

När de individuella utvecklingssamtalen var gjorda, åh så roligt det var! så följde dagar då en kollega och jag påbörjade planeringen av en föreläsning om barns inflytande utifrån den reviderade Läroplanen för förskola som ska hållas om två veckor och samtidigt ramlade tankarna om hur vår verksamhet ska presenteras på föräldramötet på tisdag. Det är kul när allt som har varit i huvudet trillar ner och blir konkret och riktigt bra! Blinkar

Sen i torsdags går jag modul två av Jesper Juuls seminarieledar utbildning. Den är otroligt inspirerande och jag får förutom Jesper själv möta så otroligt intressanta människor. Vilken tur jag har!

Förutom detta så har Stockholm bjudit på en fantastisk dag, där jag långsamt kunde gå från söder genom Gamla Stan bland turister i massor och i sommarvärmen, rent gudomligt!

sommar i stockholm i oktober

Inga kommentarer: