söndag 4 mars 2012

Long time since last time

Ja det är länge sen sist! Skrivandet har inte legat i träda, men skrivandet här har fått vila lite. Jag har inte heller haft så mycket tid att läsa era bloggar och det har jag verkligen saknat! Men nu hoppas jag att tiden ska räcka till igen till både att läsa det ni skriver och att skriva mer själv också.

Jag har startat upp en ny blogg Drivkrafter & Motivation heter den så här skriver jag om den
Det här är min nya blogg, jag har tänkt att den ska handla om just Drivkrafter & Motivation utifrån mitt perspektiv. Det intresserar mig väldigt mycket efter det att jag kommit igen efter en lång sjukskrivning som i dagligt tal kallas för utbrändhet eller utmattningsdepression.

Jag kommer att skriva en måndagstext som handlar om Då, när jag blev sjuk, hur det var och en fredagstext som ska handla om Nu läget. Det är inte för inte den heter Drivkrafter & Motivation skriver jag och ler glatt för mig själv. Det har tagit tid och envist arbete att komma igen. Men efter många års idogt arbete är jag helt frisk igen!

Hoppas att vi ses där och kommentera gärna!

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Heeej! Jag har saknat dig! Och undrat lite hur det är och om det hänt ngt särkilt. Skönt att höra från dig nu.
Jag ska definitivt kolla in din nya blogg också!
Kramar!