måndag 31 oktober 2011

Men egentligen är…

….klockan…

Jag kan slå vad om att det nu kommer att följa en tid då jag och många runt omkring mig kommer att säga så.

Jag tycker att det är lite konstigt att vakna 20 minuter före 05.00 och känna att det nog är tid att stiga upp. Jo, jag är trött, men jag kan ju ligga och dra mig en bra stund till….det är ovanligt på måndagmornar eftersom jag alltid börjar tidigt.

Men egentligen är klockan tjugo i sex vilket min kropp är inställd på som en dagsattvaknatid.

Ska bli spännande att se hur den här veckan blir.

egentligen är klockan

2 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Det blir litet av jetlag över det hela ett tag framöver. Märkligt vad man är tidsinställd:)
Ha en fin dag!

Kram!

✿Ewa sa...

Pettas; Ja, PRECIS så har det varit idag! Jetlag så ini hoppsan.

Önskar att det känns bättre imorgon. :)

Kram!