söndag 30 oktober 2011

Poesi…

Idag vill jag att ni som inte såg säsongsstarten av Så mycket bättre ska lyssna på Lalehs version av Tomas Ledins Just nu. Låten fick en nerv och en känsla som jag aldrig har hört förr. Laleh, du är helt fantastisk!

  • Svenskt underhållningsprogram från 2011. I åtta delar. Artisterna Eva Dahlgren, Tomas Ledin, Lena Philipsson, Mikael Wiehe, Laleh, E-type och Timbuktu ska under sju dagar bo tillsammans. Artisterna får en dag var när övriga deltagare turas om att tolka dennes låtar. Det blir också intervjuer och samtal kring deras karriärer. Säsongsstart. Del 1 av 8.

Laleh–Just nu, Tomas Ledin

Njut av dagen!

ps. Klockorna har ställt om sig själva! Både min väckarklocka och mobilen. Så nu kan jag vara lugn inför morgondagen.

6 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Jag lyssnade också på den fina tolkningen av Laleh!
Här blir det dessvärre att gå omkring och dra de flesta klockor tillbaka en timme. Morgongymnastik med mycket stretchning samtidigt. Bra!

Ha en finfin söndag!

Kramar
Karin

✿Ewa sa...

Pettas; Underbar tolkning, hon är otroligt bra Laleh.

Jag får också dra klockor här hemma. Men det viktigaste är att väckarklockan och mobilklockan går rätt. :) Morgongympa och stretching av klockdragningen, *lerstortochvarmt* du e roligt du!

En fin söndag till dig med!

Kramkram

Nilla sa...

Vad bra det blev, fint när hon sjunger!

✿Ewa sa...

Nilla; Ja visst sjunger hon fint!

Saltistjejen sa...

Vilken kul programidé! Ska se ifall jag kan sed ettta på datorn.
Och Laleh har så fin röst tycker jag!
Kramar!

✿Ewa sa...

Saltis; Ja visst har hon!! Jag gillar verkligen programmet. Förra säsongen av Så mycket bättre så tolkade September Petters Mikrofonkåt och Pluras Kärlekens tunga helt otroligt bra.

Kram!