tisdag 15 november 2011

Om tid..

…som går snabbt.

Jag är just nu inne i ett snabbt tempo, åtminstone känns det så. Svisch så var helgen över, svisch så var måndagen ett minne blott, en lång arbetsdag som fladdrade förbi stundtals i ilfart. Nu är det tisdag och den här dagen ska jag redan nu bestämma mig för, ska gå i maklig fart. Så att jag hinner tänka tankar klart hinner reflektera.

Förra veckan fyllde hela familjens lilla kelgris 3 år. Vi packade i flera små paket ,saker som stod på önskelistan och skickade iväg med posten, numera är det lite för långt att bara komma förbi sådär. Vi fick ett mms från hennes mor & far med bild på lycklig paketbärande sötnos påväg hem från posten. I söndags hade hon kalas för vänner med föräldrar i en park där dom bor. Utomhusgrillning i november med fiskdamm! Underbart!

Julie okt 11

I helgen har vi firat maken som fyller år just idag. God middag tillsammans med dotter & son och massor av prattid. Det var underbart! Nu tror jag att jag ska gå till jobbet…ja så får det bli!

Ha en skön tisdag!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vilken underbar Bild!!!
Och hoppas att det snart lugnar ner sig liiite runt dig. Det kan vara jobbigt när det snurrar alldeles för snabbt.
Kram!

✿Ewa sa...

Saltis; Jaaa visst är den underbar! :0)))
Ja, jag önskar också att tempot går ner en smula. Kanske det snurrar lite saktare imorgon, den här dagen blev det fullt ös. Men i och med att jag ändå tg mig till träningen så känns det riktigt bra nu.
Kram!